رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد پس از گفت و گو با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، دستورات لازم برای تسهیل در تولید و رفع موانع فعالیت آنها را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اتقتصادی سلفچگان، دکتر سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه ( ۲۰ اردیبهشت ماه) در نشستی با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچکان به گفت وگو با آنها نشست.
فعالان اقتصادی که در حوزه‌های مختلف از جمله تولید فرآورده‌های نفتی و پالایشی، فرآورده‌های معدنی، لوازم بهداشتی و غیره فعالیت داشتند به طرح مسایل و مشکلات خود پرداختند.
مشکلات در حوزه رفع تعهدات ارزی، مسائل و چالش‌های مالیاتی، مشکل کمبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تامین نقدینگی از جمله مسائلی بودند که از سوی فعالان اقتصادی مطرح شد.
مسائل مربوط به مشکلات گمرکی و استاندارد و تعدد سامانه های دولتی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
وزیر اقتصاد پس از گفت و گو با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها، دستورات لازم برای تسهیل فعالیت و رفع موانع را صادر کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با دومین سفر رییس‌جمهور و هیات دولت، برای بازدیدی یک روزه از بخش های اقتصادی، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و گفت وگو با فعالان اقتصادی وارد قم شد.
بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و بازدید از میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در استان قم نیز برنامه دیگر وزیر اقتصاد در این سفر است.
خاندوزی در ادامه این سفر در نشست با اندیشمندان اقتصاد اسلامی شرکت کرده و سپس با “آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری” عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم دیدار خواهد کرد.
شرکت در شورای اداری استان با حضور “آیت الله سید ابراهیم رییسی” رییس جمهور و زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) از برنامه های دیگر وزیر اقتصاد در این سفر خواهد بود.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9389

دیدگاهتان را بنویسید