قهرمانی تیم مای در مسابقات فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

تیم مای با پیروزی مقابل فنکام قهرمان اولین دوره مسابقات جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که عصر یکشنبه 21 اسفندماه برگزار شد، تیم استاندار توانست با شکست منطقه ویژه به مقام سوم برسد.

دیدار فینال این بازی‌ها بین تیم‌های مای و فنکام برگزار شد که در این دیدار تیم مای توانست با نتیجه 5 بر 1 حریف خود را شکست دهد و قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان شود.

مراسم اهدای جام و جوایز این رقابت ها با حضور مهندس داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی این منطقه برگزار شد.

داودآبادی در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت هایی که در این مسابقات شرکت کرده و از برگزاری آن حمایت کردند،اظهار کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح منطقه با هدف ایجاد ارتباط و صمیمیت بین شرکت های تولیدی و فعالان در منطقه و همچنین گسترش ورزش به عنوان مهمترین مولفه سلامت نیروی انسانی صورت می گیرد و برای سال آینده نیز برنامه های خوبی در این حوزه به همت روابط عمومی منطقه تدارک دیده شده که امیدواریم با حضور و استقبال شرکت ها بتوانیم به بهترین شکل این برنامه را به اجرا برسانیم.

گفتنی است نخستین دوره مسابقات فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور هشت تیم در دو گروه به همت روابط عمومی، رسانه و بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=8867

دیدگاهتان را بنویسید