برد پر گل تیم های مای و فنکام در نخستین روز بازی های جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

در نخستین روز از بازهای فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دو بازی از مرحله گروهی انجام شد که در پایان تیم های مای و فنکام در مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، نخستین روز از بازی های فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با انجام دو بازی از مرحله گروهی در ورزشگاه شهدای سلفچگان برگزار شد.

در بازی نخست از گروه A، تیم های مای و صمت قم به میدان رفتند که در پایان، لاجوردی پوشان تیم مای توانستند با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی برسند.

نخستین بازی گروه B نیز بین دو تیم فنکام و هرمس مطلق برگزار شد که در این دیدار پر گل، بازیکنان تیم فنکام توانستند با نتیجه پر گل 10 بر یک از سد رقیب خود بگذرند.

در دومین روز برگزاری این مسابقات نیز دو بازی برگزار خواهد شد که در بازی نخست دو تیم منطقه ویژه و کاسپین از گروه A و تیم های استاندارد و شاکو از گروهB  به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است نخستین دوره مسابقات فوتسال جام منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان به همت روابط عمومی، رسانه و امور بین الملل این منطقه و با شرکت هشت تیم برگزار می شود.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=8433

دیدگاهتان را بنویسید