اخبـار

دعوت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات هشتم تیر

مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پیامی از همه مردم به ویژه فعالان اقتصادی کشور دعوت کرد تا با حضور آگاهانه و حماسی در انتخابات هشتم تیر و انتخاب اصلح؛ نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

مشکل 5 ساله رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات تولیدکنندگان حل شد

معاون صنایع و امورگمرکی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به عدم تعیین تکلیف رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات تولیدکنندگان از سال 97 تا کنون، از رفع این مشکل در سفر آخر شهید آیت الله رئیسی به قم خبر داد.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای سانحه‌ی سقوط بالگرد ریاست جمهوری که منجر به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و جعی از همراهان شد در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان انقلابی ایشان را تسلیت گفت.

تجلیل مدیرعامل گروه صنعتی «آریان کیمیا تک» از مهندس داودآبادی

مهندس گورابی مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک، طی جلسه ای با حضور مدیر گمرکات استان قم و معاونین و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از تلاش ها و خدمات مهندس داودآبادی مدیرعامل این منطقه تجلیل کرد.

وزیر اقتصاد: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دارای ظرفیت‌های بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی دارد

وزیر اقتصاد: امیدواریم در سال۱۴۰۳ با رفع موانع تولید به ویژه موضوع تسعیر، شاهد افزایش حجم سرمایه گذاری و افزایش تولید باشیم.

منطقـه ویـژه اقتصـادی سلفچگـان

تمام حقوق قانونی این سایت متعلق به

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می باشد

تمام حقوق قانونی این سایت متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می باشد