پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان انقلابی ایشان را تسلیت گفت.

بسمه تعالی
إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ
خبر شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و مجاهد کشور، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی و تیم حفاظتی رئیس جمهور را به ساحت قطب عالم امکان امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.
رئیس جمهور مکتبی ایران اسلامی و همراهان انقلابی ایشان مزد خدمت خالصانه خود را با شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا گرفتند.
تلاش شبانه روزی، بی وقفه و خستگی ناپذیری سید محرومان برای حل مشکلات مردم و بازگرداندن قطار انقلاب به ریل اصلی آن هیچگاه از اذهان ملت ایران نخواهد رفت.
بدون شک فقدان این شهدای خدمت ضایعه ای بزرگ و جبران‌ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌؛ ولی ملت ایران با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون خواهند آمد و مسیری که سیدالشهدای خدمت آغاز کرد را با قدرت و شتاب بیشتری پیش خواهند برد.

محمود داودآبادی
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9500

دیدگاهتان را بنویسید