روایت جهش تولید در «سرزمین همراهی»2/ تولید تجهیزات پزشکی در شرکت سهند بهساز طب جم

شرکت سهند بهساز طب جم، یکی از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان است که از سال 1396 فعالیت خود را در حوزه تولید تجهیزات پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان آغاز کرده است.

شرکت سهند بهساز طب جم، تولید کننده دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی، تشک‌های بستری بیمارستانی، قلم‌های جراحی بیمارستانی و پلیت الکتروسرجری است که از سال 1396 فعالیت خود را در حوزه تولید تجهیزات پزشکی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان آغاز کرده است.
این شرکت در سال 1400 موفق به اخذ گواهینامه دانش بنیان شد و دو محصول خود را در سال‌های 1400 و 1401 به عنوان محصول دانش بنیان ثبت و گواهینامه آن را اخذ کرد.
سهندبهساز طب جم سه محصول جدید برای سال جاری جهت تولید آماده کرده که مراحل اخذ مجوز آزمایشگاهی و ارزیابی‌های بالینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در ماه های آتی خط تولید این محصولات فعال خواهد شد.
دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری بیمارستانی، ترانسدیوسر فشار خون تک کانال و دو کانال، محصولات جدید این شرکت هستند که امسال به بهربرداری می‌رسند.
ترانسدیوسر فشار خون تک کانال برای اولین بار است که توسط این شرکت با کسب تمامی مجوزهای آزمایشگاهی و بالینی به مرحله تولید رسیده است.
متخصصان جوان و باانگیزه سهند بهساز طب جم در تلاش هستند تا در دو سال آینده چهار محصول دانش بنیان دیگر پزشکی را به بازار کشور ارائه کنند.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9226

دیدگاهتان را بنویسید