دعوت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به حضور آگاهانه و حماسی مردم در انتخابات هشتم تیر

مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در پیامی از همه مردم به ویژه فعالان اقتصادی کشور دعوت کرد تا با حضور آگاهانه و حماسی در انتخابات هشتم تیر و انتخاب اصلح؛ نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مردم عزیز و فعالان اقتصادی گرامی،
با سلام و احترام و عرض تبریک عید بزرگ غدیر خم
همانطور که می‌دانید، انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور است که نقش بسزایی در تعیین مسیر آینده ایران عزیزمان دارد. شرکت در این انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی است، بلکه فرصتی است برای هر یک از ما تا با رأی خود، در ساختن آینده‌ای روشن‌تر و پایدارتر سهیم باشیم. آنهم در برهه ای حساس که رئیس جمهور چهاردهم می بایست مسیر سخت و دشواری که شهید رئیسی عزیز آغاز کرد را دنبال کند. همان مسیری که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) در خصوص آن فرمودند؛ «اگر این دولت ادامه پیدا میکرد، بنده احتمال زیاد میدهم که بسیاری از مشکلات کشور، عمدتاً مشکلات اقتصادی حل میشد».
از شما مردم عزیز و تمام فعالان اقتصادی کشور دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری، نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنید. حضور شما در پای صندوق‌های رأی، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت‌پذیری شما نسبت به آینده ایران و نسل‌های آینده است.
بیایید با هم، با انتخاب آگاهانه و مشارکت فعال، گامی بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت کشورمان برداریم. قطعاً حضور حداکثری و انتخاب اصلح توسط شما در این انتخابات، تضمینی برای تقویت مردم سالاری دینی، ایجاد فرصت‌های بهتر برای همه اقشار جامعه و تسریع در روند رسیدن به قله خواهد بود؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است. بسم الله

محمود داودآبادی
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9692

دیدگاهتان را بنویسید