تجلیل مدیرعامل گروه صنعتی «آریان کیمیا تک» از مهندس داودآبادی

مهندس گورابی مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک، طی جلسه ای با حضور مدیر گمرکات استان قم و معاونین و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از تلاش ها و خدمات مهندس داودآبادی مدیرعامل این منطقه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مهندس گورابی مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک، طی جلسه ای با حضور آقای دریکوندی مدیرکل گمرکات استان قم و معاونین و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از تلاش ها و خدمات مهندس داودآبادی مدیرعامل این منطقه تجلیل کرد.

مهندس گورابی در این نشست با اشاره به اینکه با تغییر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تحرک و رونق خاصی در این منطقه شکل گرفته است، اظهار کرد: با حمایت و پیگیری مهندس داودآبادی و کارکنان منطقه مشکلاتمان بسیار کم شده و از نظر ظاهری نیز منطقه تفاوت زیادی با گذشته کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان صادرات شرکت آریان کیمیا تک چهار برابر شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر دو هزار و 200 نفر در این گروه صنعتی مشغول به کار هستند که با هدف گذاری انجام شده برای تولید و صادرات بیشتر این رقم اشتغال بیشتر هم خواهد شد.

مهندس داودآبادی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه فعالیت شرکت آریان کیمیا تک با این میزان اشتغال، تولید و صادرات در منطقه برای ما باعث افتخار است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا با تغییر نگاه مالکیتی به مدیریتی شرایط تولید و تجارت را در این منطقه تسهیل کنیم و همه ظرفیت های مادی و معنوی که در اختیار داریم را نیز برای این امر بسیج کرده ایم.

در ادامه نشست، مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک با اهدای لوح از خدمات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تقدیر کرد.

متن لوح به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس داودآبادی مدیر عامل محترم منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
فعالیت و کوشش‌های چشمگیر جنابعالی، مدیریت و سازماندهی موثر و نیز تلاشهای بی دریغ همکاران آن مجموعه که موجب رفع موانع تولید و توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گردیده شایسته بهترین تقدیرهاست.
ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و همکاران محترم و تبریک انتخاب شایسته منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به عنوان منطقه برتر در سرمایه‌گذاری، تولید و صادرات، از خداوند متعال سلامتی، سعادتمندی و توفیقات روز افزونتان را در تمام مراحل زندگی خواستارم.

ناصر گورابی

مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک

در پایان، از خطوط تولید لوازم بهداشتی و آرایشی در این شرکت بازدید شد.

مهندس گورابی مدیر عامل گروه صنعتی آریان کیمیا تک، طی جلسه ای با حضور مدیر گمرکات استان قم و معاونین و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از تلاش ها و خدمات مهندس داودآبادی مدیرعامل این منطقه تجلیل کرد.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9300

دیدگاهتان را بنویسید