آغاز فاز دوم نهضت آسفالت در منطقه ویژه سلفچگان با اعتبار 500 میلیارد ریالی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از آغاز فاز دوم پروژه عظیم اجرای روکش آسفالت در خیابان های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به میزان 120 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مهندس محمود داودآبادی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات و دغدغه های سرمایه گذاران منطقه، نامناسب بودن آسفالت خیابان های سطح منطقه بوده و هست، اظهار کرد: برای رفع این دغدغه علیرغم هزینه های سنگین، موفق شدیم در سال گذشته پروژه اجرای روکش آسفالت را در خیابان توسعه با 900 متر طول و 80 میلیارد ریال اعتبار و خیابان امام خمینی(ره) با 700 متر طول و 70 میلیارد ریال اعتبار را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: فاز دوم پروژه اجرای روکش آسفالت با قراردادی با اعتبار 500 میلیارد ریال از امروز آغاز شد که طی آن 120 هزار متر مربع از خیابان های منطقه روکش آسفالت خواهند شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: در این مرحله از اجرای پروژه؛ در بلوار گمرک، بلوار صنعت از میدان امام خمینی(ره)، خیابان اقتصاد تا ابتدای خیابان استاندارد و خیابان های فرعی توسعه1، 3 و 5 ، خیابان کارگر و کارگر 4 روکش آسفالت اجرا خواهد شد.
مهندس داودآبادی با اشاره به اینکه این پروژه طی دو ماه به صورت کامل اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: قراردادهای دیگری برای اجرای آسفالت و روکش آسفالت در سایر خیابان های منطقه در حال انعقاد است که امیدواریم به زودی عملیاتی شده و بتوانیم خدمت دیگری را به سرمایه گذاران تلاشگر این منطقه ارائه کنیم.

لینک کوتاه

https://qssez.ir/?p=9987

دیدگاهتان را بنویسید